onsdag 9 maj 2012

Lång dag..

Det har hänt en heldel idag idag, började med att man kom till skolan och fick höra att det inte skulle vara något skol-dm i innebandy, för att våran lärare var sjuk.
så vi fick springa runt hela skolan för att tillslut få tag på en som kunde följa med , (av alla på hela skolan)
Sen när vi väl spelade matchen så fick vi
ett par domare som inte kunde döma
och vi spelade mot ett par tjejer som inte fick dom vackraste orden ifrån munnen ,
inte för att vi var mycket snällare, men vi var klart bättre på innebandy så slutresultatet säger ingenting 3-6 :/ det är ju tråkigt men för att vi förlorade så smyg badade vi på badhuset ! Så det var ett bra slut på den matchen!
Sen så gick vi några tjejer till Ikea och åt god mat och shoppade lite ;)
Gick även för att köpa presenter till min katt som skulle få kattunge idag.,

Jag ligger på soffan och sover när jag hör en jätte ledsen och "jamig" katt som står och skriker, så jag förstår att hon har gått kattungen , när jag kommer dit ligger kattungen helt stel och rör sig ingenting , men den fortfarande varm , jag sitter och försöker få liv i ungen , men lyckas inte , tårarna sprutar , och jag känner hur kattungen blir kallare och kallare , tyvärr lyckades jag inte så kattungen är död och pappa fick ta den när han kom hem. Jag sitter Dock fortfarande med en jätte ledsen katt dom både luktar och slickar där kattungen låg :( fy usch att inte ens kunna rädda ett liv, tycker att världen är bra orättvis , världens snällaste katt ska inte ens få ha sin kattunge levandes :( tänker faktiskt sova med min stakars katt inatt och hoppas på att kunna få henne på bättre humör

Ha en bra dag alla :)